یوسفِ مادرم

مامان امروز می‌گفت: دیشب از خدا خواستم هیچ وقت منو با آقای میم ( همسر بنده) امتحان نکنه!

گفتم: ینی چی با اون امتحانتون نکنه؟

گفت: آخه میدونی! خدا آدمو با چیزایی که خیلی دوستشون داره امتحان میکنه! دعا کردم یدفه چیزیش نشه، یدفه نره از پیشمون ، خلاصه با میم امتحان نشم!

گفتم: مامان!! :/ جونِ من یبار به خدا گفتی به وسیله ما امتحانت نکنه؟؟؟ 😐😅

گفت: نه بابا! حالا شما که هستید !

 

 

فک کنم دیگه وقتش شده باشه که من و بابام و داداشام شوهرمو بندازیم تو چاه. اینطور نیست؟

 

+ تازه قبلا هم در لفافه و آشکار بهم گفت شما اگه با هم کات کنید یا تو فوت کنی دلیل نمیشه من دومادمو نبینم یا در حالت دوم براش زن نگیرم .

این داغ رو به کی بگم ؟؟ هیهات :))))

سلام

خدا مادر گرامی رو حفظ کنه و همچنین همسر محترم رو :)

و ان‌شاءالله که روز به روز رابطه‌‌شون و رابطه شما با والدین همسر گرمتر از قبل بشه که اثرش دو برابر برمیگرده تو زندگی شما دو نفر...

 

سلام :) ممنونم



امیدوارم از مامانم به پدرگرامی م هم برسه مقدار قابل توجهی از این صمیمیت و محبت :))

خدا مامان رو حفظ کنه ☺

عزاداری‌ها قبول

ممنونم.



قبول حق :) حج ابراهیمی و حسینی شما هم قبول ..

زلیخا آی زلیخا .... 

با اون همه خاطرخواه ..!

😂😂😂😂😂عزیزممممم چه مادر زن مهربونی اخه ،خدا حفظشون کنه ....تو هم بیا تو بغل خودم گریه کن سبک شی بالاخره :)))🤦‍♀️🤦‍♀️ 

خوشحالم که دانشگاه شروع میشه می‌بینمتون ! :)


با اینکه این ترم تموم میشه..

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
لا اله الّا انت
سبحانک
انّی کنت من الظالمین
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان