ز کجا آمده است؟ آمدنش بهر چه بود؟

بچه خانوم مدیرمون به دنیا اومد ، کل معلما و کادر مدرسه یه گروه زدن و پول جمع کردن که براشون هدیه یچیزی بخریم. یکی از معلم ها مسئول خرید شد. امروز عکس کادو رو گذاشتن تو گروه، دو تا النگو.

نمیگم غلط یا درسته ولی فقط داشتم با خودم فکر می‌کردم چقدر کار درستیه که یه بچه کوچولو موچولو با یه فطرت پاک رو از همون اول درگیر طلا و زیور آلات و مادیات و اینا کنیم؟

من بودم برا مامانشون یچیز قشنگ به درد بخور میگرفتم که این همه زحمت کشیده. یا حتی برای دوتاشون :)

سلام خوبید شما؟
من با خانمای فامیل همین دعوا رو دارم. آخه چرا درگیر این چیزا میشیم؟ مثلا برای بچه های بزرگتر کتاب بخرن، برای خانما لباس مورد احتیاج بخرن، چیز به درد بخور

سلام. الحمدلله .. ممنونم!


همینطوره واقعا. 

فلسفه ی اجتماعی النگو خریدن واسه بچه ها در اصل این بوده که براشون سرمایه میشده واسه آینده شون ... 
مثل خرید سکه یا نشان طلا 

ما خیلی از رسمای به ظاهر نادرستمون فلسفه های صحیح و قشنگی داشتن ... ولی به مرور زمان یه جسم بی جان ازشون باقی مونده .

یک جسمِ بی جان.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
لا اله الّا انت
سبحانک
انّی کنت من الظالمین
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان