همسر به مثابه جهیزیه :دی

جمله آخری که در گفتگوی نه چندان مسالمت آمیز من و مامان در باب خرید جهیزیه ایرانی بیان شد و کمر حقیر را شکست این بود که : دیگه شوهر ایرانی گرفتی برای حمایت بسه ! 


و خب! ما هیچ .. ما نگاه .. :| :| :|


معمولا مامان ها یجوری موقع بحث یجوری بی منطق میشن و فلسفه و عرفان و مذهب و دوران بچگی و شیردهی و نوزادی و سیاست و اقتصاد و همه چیز رو به هم ربط میدن که آدم فقط باید نگاهشون کنه! بعد خیلی ملایم بره ماچشون کنه. :)

ولی خیلی دوس دارم مامان بشم و بفهمم طی چه مکانیسمی که در کجای مغز اتفاق میفته این گونه استدلال ها و جملات و نتیجه گیری های جذاب تولید میشن؟! :))


پ.ن: از تجربیات جهاز خریدن هاتون بگین لطفا :) به خصوص محصولات ایرانی شون! ممنون :)

امان از مامانا!

اماااان

باید قبل ازدواج با خرید لباس و وسایل ایرانی، عادتشون داد به ایرانی خریدن

🚶🚶🚶🚶



سر لباس و این چیزا مشکلی نداشتیم هیچ وقت
معتقدن جهاز بحثش فرق داره و باید عمری کار کنه و ازین حرفا :)


نخریدم، ولی قصد خریدم داشته باشم قطعا ایرانی نمی‌خرم! حمایت از کالای باکیفیت رو بیشتر می‌پسندم!

من فکر میکنم حمایت و کیفیت بیشتر اوقات با هم رابطه مستقیم دارن

یعنی علاوه بر اینکه کیفیت بالا سطح حمایت رو بالا میبره
حمایت هم سطح کیفیت رو به مرور بالا میبره :)


ممنون از نظرتون! 

تلخ‌ترین اتفاق ممکن همین قسمت جهیزیه‌س!

دلم میخواد روزی که مادر شدم، این تجربیات تلخ رو برای بچه‌هام تکرار نکنم!

#همه_دلسوختگان!


ان شاء الله :)

ایران از هیچ استاندارد و رابطه مستقیمی پیروی نمی‌کنه! اینجا فقط منفعت حرف اول رو می‌زنه! اگر به حمایت بود، الان پراید شده بود پرادو!

ای بابا! جمع کنیم بریم پس D:

یاد فاطمه افتادم که میگفت میخواستم ساعت بگیرم ،مامانم گفت تو مگه گوشی نداری دیگه ساعت میخوای چکار !😐😂😂😂دقیقا همینقدر منطقی و منطقی و منطقی ....حالا فعلا بحث هایی من باب جهیزیه نداریم ما ولی خب استدلالات عجیب و غریبشون به شکل فراگیری موجوداست 🙄🤯

:)))



وی در ادامه افزود: دختر باید زیر سر مامان باباش باشه 😅😂

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
لا اله الّا انت
سبحانک
انّی کنت من الظالمین
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان