استوری های چرک

اگه ازدواج کردم و با همسرم رفتیم بیرون و چیرای خوشمزه خوردیم و عکسش رو استوری کردم حق دارید بیاید تف کنید تو صورتم. مرسی اه!

سلام
اینها واجب الترحم هستن...
از این زاویه بهشون نگاه کنید...

سلام و نور


آخه لزوما ترحم نیست
نمیدونم چیه :(

منم از همین تریبون اعلام میکنم حتی اگه ازدواج نکردم یا ازدواج کردم و تنهایی رفتم بیرون چیزی خوردم و استوری کردمش .. میتونید عمل ذکر شده را نسبت به بنده نیز انجام دهید 

#اینطور_نباشیم


ما همچین کاری در حقتون روا نمی‌داریم به جاش مجبورتون میکنیم ما رو هم ببرید همون جا ، مهمونمون کنید به صرف همون خوراکی .. :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
لا اله الّا انت
سبحانک
انّی کنت من الظالمین
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان