عنوان یافت نشد

روزایی که بدون هیچ کار مفیدی به شب میرسم خیلی خسته تر از روزهایی ام که کلی کار مفید میکنم تا شب! چون روح با کار مفید نکردن خسته و فسرده میشه و جسم با کار جسمانی کردن! و صد البته که خستگی روح ویرانگر تر و اثر گذار تره.. روی جسم هم اثر مستقیم داره!

مثل امروز :(


باید بشینم برنامه اسفند ماه بچینم برا خودم! قبلا اینجا قرارهایی برا بهتر شدن مینوشتم :) دوباره باس راهش بندازم! فعلا یکم حس سردرگمی دارم که بی راه هم نیست، ولی باید بتونم بهش غلبه کنم. هر چی باشه.. روزای آخر ۲۰ سالگیمه و روا نیست به هر دلیلی از دستش بدم.

موفق و پیروز باشید

سلامت باشین :)


لوستراتون پر نور

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
لا اله الّا انت
سبحانک
انّی کنت من الظالمین
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان