خانومِ ابر

اگه تناسخ حقیقت داشت من تو زندگی قبلیم یه ابر بودم !

منم این چند وقته شدیداً به ابرا فکر میکنم
نکنه یه قسمتی از من و تو به هم وصله🤔

آخه دیدی ابرای آسمون شهر چه قشنگ شدن این چند وقت؟

از این ابر های باران زا


احتمالا :)
البته نه سیاه

همین امروز صبح داشتم به بابام میگفتم چقدر ابرا قشنگ شدن😊


:)))


#اتحادیه_دخترکان_سربه‌هوا

عارع 
من یکی رو که دیوونه کردن
مدام به خودم میگم که کاش می‌شد تمام عمرم رو دراز بکشم و فقط به ابرا نگاه کنم

من اگه ابر بوده باشم در حالت اعتقاد به تناسخ از این ابرا بودم که یه عالمه پنبه رو پیچیدن به خودشون 

یه روز بریم بوستان خواهران همین کارو کنیم :)



از همونا که خیلی هم خوشمزه به نظر میان 😅☺

شما که وقت نداری خانووووم🙄😒😑😶😣😔

خدایا !

پنیر پیتزا بریز تو وقتم.

پنیر پیتزا گرونه
خدایا یکم آدامس بریزی هم خوبه
هم زمان کش میاد، هم تمام لحظاتت بهت میچسبه😁

:))))))))


عالی بود!

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
لا اله الّا انت
سبحانک
انّی کنت من الظالمین
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان