آیا میشناسی؟

دروغ میگن اونا که میگن درمونِ دلتنگی دیداره! دلتنگی دردِ بی درمونه رفیق! التفاتی نکن به این حرفا! آدمِ دلتنگ هیچ وقت خوب نمیشه، حتی دیدن آدمی که دلمون براش تنگه هم روند کارش مثلِ آنتی بیوتیک نیست که میکروبای جمع شده تو بدن رو پرت کنه بیرون، مثل استامینوفنه که موقتا درد رو قطع میکنه! دیدار هم فقط میتونه بزنه رو دکمه استپ پیشرفتِ دلتنگی ، مگر نه چیزی که با گوشت و پوست و خونِ آدم قاطی شده، چیزی که به ذرات روح و روان آدم تنیده رو نمیشه هیچ جوره ازش جدا کرد. اینه که وقتی میبینیش هم یه آدمِ دلتنگی! حتی اگه هیچ فاصله ای بینتون نباشه، یه آدمِ دلتنگی که فقط روند پیشرفت دلتنگیش موقتا متوقف شده.
دنیا همینه! خاصیتش همینه، حد بضاعتش همینه، بنای دوست داشتن هاش رو روی هجران و دلتنگی بنا کردن! باور کن راست میگم، خودم شنیدم که حاج آقا میگفت "الهجران عقوبه العشق" ، اصلا این حاج آقا رو هم اگه قبول نداری، شعر امام علی (ع) که میگه "لِکُلِّ اجتماع مِن خَلیلَین فُرقه" رو چی بگیم؟ متاسفانه حقیقت همینقدر سخته!
 در نهایت! دلتنگی همه جا رو پر میکنه. تک تک نورون ها، سلول های چشم، گوش، قلب، نمیدونی که.. همه جا! پخش میشه تو ذره ذره وجود ..
بعد دیگه اون تو نیستی که راه میری، نفس میکشی، غذا میخوری، مینویسی، فکر میکنی! اون دلتنگیه که راه میره، نفس میکشه ، غذا میخوره، مینویسه، فکر میکنه.
کم کم به جایی میرسیم که به جای اینکه به یه نفر بگیم:  دل تنگتم، باید بگیم: دل تنگیتم.. دل تنگیتم.. دل تنگیت !
عالی بود.. با تمام وجود حسش کردم. 
چقد آخرش فوق عالی بود
دلتنگیتم
البته اگه کسی باشه که بتونی بهش بگی من دلتنگیِ تو َ ما
َ

راستش مطمئن نیستم رو زمین میشه پیداش کرد یا نه ؟

و من هم احساس میکنم به درجه ای نرسیدم که به خدا بتونم بگم دلتنگیتم
اصلا روم نمیشه 
به قول شهید باغانی
من کوچک تر از آنم که عاشق تو شوم و تو بزرگتر از آنی که معشوق من قرار گیری


خدا لایقمون کنه.

بهار دارم کتاب تذکره الاولیاء عطار نیشابوری رو میخونم
درباره آدم هایی نوشته که فکر کنم خیلی بزرگ شده بودن.. و از شدت اشتیاق پر پر می‌زدن!
نمی‌دونم چقدر اما شاید اونقدر که به خدا میگفتن : دلتنگیتم

چقدر خوب
سعی میکنم بخونمش منم
تعریفش رو زیاد شنیدم
اگه یه جاییش خیلی به دلت نشست برای ما هم بگو

فعلا علامتش میزنم تو کتاب :))

ایشالا وقت کنم اینجام میذارم
یا کوچش

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
لا اله الّا انت
سبحانک
انّی کنت من الظالمین
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان