کریمِ خطابخشِ پوزش پذیر .. :)

خدایا من زیاد بنده ی خوب و سر به راهی نیستم برات! میدونم.. اما این رو مطمئنم که تو بهترین مدبِّرِ جهانی! من بخوام تدبیر کنم تهش تدابیرم میشه مثل دولت تدبیر و امید! قشنگ به فضاحت میکشونم زندگی و روح و روان خودم و بقیه رو :)

میگما! یه وقت به خاطر شیطنت های از سر نادونی من ، نکنه تدبیر زندگیم رو ناجور بنویسی یا بسپاریش به خودم یا بقیه!

من رو که میشناسی! توبه میکنم با هم حلش میکنیم! ولی اگه تو ناراحت بشی و یدفه برای سرنوشتم چیزی رو به تلخی تدبیری رقم بزنی دیگه اونو هیچ کس نمیتونه کاریش کنه :(

خلاصه که میدونم حقمه! اما خواهشمندم که " عاملنا بفضلک و لا تعاملنا بعدلک!" ..

به من به دیده ی لطف و خطاپوشی‌ت نگاه کن نه به دیده ی دادگاهی و در منصبِ قضاوت!

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
لا اله الّا انت
سبحانک
انّی کنت من الظالمین
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان