جمعیتِ وجیهانِ عندالله :)

وسط سوره ی نمل هستیم، دارن ماجرایِ حضرت سلیمان و ملکه ی سباء رو میگن!


یچیزی از ملکه ی سباء یادم افتادم گفتم ثبتش کنم! 

ما سال آخر دبیرستان طی یه مدت کوتاه یه  روز در هفته یه حاج آقای عجیبی میومد برامون از هدف خلقت حرف میزد! بعد خیلی جالب بود، خیلی خوب شبهه می انداخت و میگشود.. بعد من صبح روزهایی که میگفتن شاید بیاد و شاید نه نذر میکردم که بیاد! و جالبه که نه نذرِ ائمه میکردم نه پیغمبران! نذرِ ملکه ی سباء میکردم :) 

اولین بار که به ذهنم رسید نذرِ ملکه ی سباء کنم یه سکه ۲۰۰ تومنی تو جیبم بود، سریع به نیت ملکه انداختمش تو صندوق صدقات و حاج آقا اومد و کلاس جذابش برگزار شد! 

میخواستم بگم تو نذر خودمون رو محدود نکنیم! آدم میتونه زلیخا رو هم واسط خودش و خدا قرار بده، حضرت آسیه، ساره ، هاجر، تک تکِ مادران ائمه .. انسان های خیلی خیلی شریف و بزرگواری بودن و هستن و واقعا آبرومندن در خونه ی خدا با اینکه عصمت ندارند اما فوق العاده هستن..

خلاصه که در نذرهامون خلافیت به خرج بدیم! خلاقیت چیزِ خوبی ست :)

این فرجه ها ،فوج فوج خلاقیت بود که از تو شکوفا کرد. خدا تو ترم جدید به هممون رحم کنه با رددادگی های نو و خلاق 😐🙄😂😂😂😂نذر ملکه سبا عالی بود 🤐😂

اصلا رد دادگی هام نه تنها نمایان شده

بلکه مضاعف هم شده :))

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
لا اله الّا انت
سبحانک
انّی کنت من الظالمین
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان