ان شاء الله که اینگونه باشد.

فارغ از اختلاف نظر های سیاسی، از مدل باز نشر خبر ازدواج نتیجه ی امام و همسرشون در پیج های خودشون راضی ام! احساس میکنم دارن سعی میکنن خودشون رو از حواشی دور نگه دارن و ساده و بی سر و صدا و عادی پیش برن و این خیلی خوبه!

حالا نمیدونم خودشون به این درجه از عقل و شعور و پختگی رسیدن که نباید مراسم ها و تجملات رو نشون بدن، یا چون حساسیت مردم و واکنششون رو دیدن چیزی منتشر نمیکنن یا واقعا خودشون ساده زیستی رو انتخاب کردن؟!
در هر صورت خیر است! :)


پ.ن: دختره خیلی شاعرانه و عاشقانه شعرهاش رو منتشر میکنه.. تو شعراش اثری از پز دادن نیست! از اینکه شوهر من آقازاده ست خبری نیست، من پز دادن و کلاس گذاشتن ازش برداشت نمیکنم.. فقط محبت عمیق به یک انسان رو میبینم.. محبت پاک عمیق!
به وبلاگ ما هم سر بزن چندتا اهنگ دانلود کن حالت خوب بشه 

حال من خوب است :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
لا اله الّا انت
سبحانک
انّی کنت من الظالمین
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان