تذکره ی مادران خردمند

مامان خوب مامانیه که علاوه بر توجه به غذایی که بچه ش میخوره و لباسی که میپوشه ، حواسش به حال و احوال و خوراک روح بچه ش هم باشه!


دیشب که حالم بد بود مامان فهمید. با هم حرف زدیم، من بی حوصله و ناامید جواب میدادم، شروع کرد کتابی که را که روی تختم بود خواند! از من هم جلوتر زد! امروز پیام داد نکند حالت به خاطر این کتاب بود... ؟

ولی چقدر از کار هوشمندانه ش خوشم اومد! دید حالم بده.. کتاب رو خوند :))) اگر چه حالم ربطی به کتاب نداشت!


پ.ن: حواسم به کتاب هایی که فندق ها میخوانند و اثرش روی حال و احوالشان باشد.


+ کتاب " نامه به کودکی که هرگز زاده نشد" نوشته ی اوریانا فلاچی.

خدا حفظ کنه مامان رو

برای حال بد باید قرص معنوی آماده اش رو داشت.

سوره یس صبح ها

و خوندن چهل مرتبه سوره انشراح

و خوندن سوره های فلق و ناس

صلوات هم که معرکه است. هرچی بیشتر بهتر

و ذکر لا حول و لا قوه الا بالله العلی العظیم
هم و غم رو برطرف میکنه

اتفاقا من همیشه دنبال قرصش بودم :)) 


ممنووونم که گفتین ..

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
لا اله الّا انت
سبحانک
انّی کنت من الظالمین
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان