نحن ان‌شاءالله بکم لاحقون

اینجا که فانوس های قرمز داره قطعه شهدای گمنام بهشت زهراست؟

خب چه زیبایی دیوانه کننده ای داره حقیقتا! :( 

چه حیف که این زیبایی خیره کننده ی فوق العاده رو من تو این بیست سال زندگی ندیدم!


گفتم بنویسمش تو قسمت آرزوها که در جهت برآورده شدنش یه گامی بردارم .. واقعا برای اون دوستِ عزیزی که نذاشتن من اردی‌بهشت امسال برم بهشت زهرا رو ببینم و گفتن اونجا بزرگه و مثل یه شهره و گم میشی و گرگ میخورتت و میدزدنت متاسفم! خوب که دقت میکنم میبینم در حقم جفا شده.. 


پ.ن: پیش سیدنا الشهید هم نرفتم .. و واقعا وقتی به اولین دیدارمون فکر میکنم استرس هم میگیرم حتی! یعنی من چطور میبینمتون؟ 

ای شهید! ای آنکه بر کرانه ازلی و ابدی وجود  بر نشسته ای! مرسی که دست ما قبرستان نشینانِ عادات سخیف رو رها نمیکنی :) مرسی! ایشالا حضوری بیشتر تشکر میکنم..

تایید می‌کنم که در حقت جفا شده :دی

آه
ضجّه
فغااااان :(((((

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
لا اله الّا انت
سبحانک
انّی کنت من الظالمین
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان