با همه ی بی سر و سامانی ام ..

اگه راهی نیستید یه سری از وسیله هاتون رو بدید به اطرافیانتون که دارن میرن.. مثلا کوله پشتی، کفش، تسبیح، پیکسل، پاوربانک ، چادر، عینک آفتابی، هر چی! یه چیز به درد بخور تو سفر!
یعنی "یاد و دعای اون ها" نه تنها حس حضور معنوی براتون ایجاد میکنه بلکه حس حضور جسمی هم بهتون میده! من امروز مثل همه روزای عادی رفتم دانشگاه و برگشتم، کوله پشتیمم از شنبه هفته پیش سبک تر بود! ولی الان.. 
وای! خیلی جذابه :))) خیلی! برم دم فرودگاهی ترمینالی جایی وایسم بقیه وسیله هامم بدم برن کربلا! اینطوری که پام درد میکنه احساس میکنم باید برم قرص جوشان و لیمو و پرتقال بخورم چون اصلا بعید نیست مبتلا به ویروس های سرماخوردگی عراقی بشم :)))
بذارید اگه بازم احساسش کردم به عنوان نتیجه جهانی همه جا اعلامش میکنم، الان میگم شاید جو گیریه یا خستگیم دلیل دیگه ای داره یا دچار توهم و اسکیزوفرنی شدم!


پ.ن: کی داره منو با خودش میبره؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
لا اله الّا انت
سبحانک
انّی کنت من الظالمین
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان