به عنوان فیلمنامه نویس، حالا چی بپوشم؟ :)

برای اولین بار در عمرم ! دارم میرم سر ضبط فیلم کوتاهی که خودم فیلمنامه ش رو نوشتم، البته تیزر، نه فیلم کوتاه! 

و خب با وجود اینکه خودم زیاد دوستش نداشتم و برام یه حالت سفارشی داشت الان یه حس فوق العاده جذابی دارم :)))

نمیدونم درسته اینطور بگم یا نه! ولی شبیه مادر شدنه! انگار فیلمه بچه م باشه .. هر چقدرم خوب نباشه دلیل نمیشه قربون دست و پای بلورینش نرم!


بعدا میام از تجربیات احتمالی اولین سر صحنه بودنم مینویسم .. 



بعدا نوشت: دوستم که قرار بود همراهم بیاد ، به علت تغییر لوکیشن نیومد! و من هم نرفتم. مجددا اُف بر این بی برادر بزرگ تری! اُف!

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
لا اله الّا انت
سبحانک
انّی کنت من الظالمین
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان