عجائب صنعتی دیدم در این دشت

دیشب داشتم با یه دختر خانمی حرف میزدم.. میگفتن که میخوام رو جهازم یه شوکِر برقی ببرم! میگفتم چرا آخه؟ خیلی جدی میگفت به هر حال وقتی دعوامون بشه باید یه وسیله برا دفاع از خودم داشته باشم دیگه.. :|


خب انقدم زندگیاتون رو بر اساس مهر و محبت و عطوفت پایه گذاری نکنید.. من نگرانتون میشم! به هر جهت محبتم حدی داره  :)))

خدای من
اون از بعضی پسرا که انتظار عروسک از دخترا دارن
اینم از امثال این دختر که مرد براشون یه موجود خشن با دست بزن ترسیم شده

یه کتاب خوبی دارم می خونم به اسم شگفتی دختران
یه روانشناس غربی نوشته
یه جا گفته ما باید به دخترامون آموزش بدیم همه مردها بد نیستن‌‌

دقیقا.. معمولا هم هر نگاهی به مرد ها دارن همسرشون همون مدلی میشه ! ناخودآگاه یه همسرِ این مدلی انتخاب میکنن..




خیلی ممنون بابت معرفی :)

بله تا الان که دارم می خونم کتاب خوبی بوده.
اشکالاتی داره
اما نکاتی که گفته واقعا مفیدند

چقدر عالی :)


اسم نویسنده شون رو هم میفرمایید؟

کتاب ترجمه است
میشل گوریان
ترجمه مهدی قره داغچی
انتشارات نقش و نگار

بنای کتاب روانشناسی و بر اساس علم عصب شناسی و تفاوت مغز دختران و پسران که موجب تفاوت در رفتارها و عملکردهاشون هست

چه قدر خوب ، مفید و جالب



ممنون
ممنون
و باز هم ممنون :)

خواهش میکنم خانمی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
لا اله الّا انت
سبحانک
انّی کنت من الظالمین
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان