ولی آب سرد کن ساده باشه بهتره!

دیشب خواب دیدم یکی از مخاطبای اینجا پیام دادن که : ببخشید! میخواستیم براتون یه آب سرد کن وقف کنیم روش بنویسیم "به لب های تشنه ات سلام الله" فقط فکر کردیم شاید اگه ازین بیوفامیلی‌ها باشه که هم آب گرم بده به خلق الله هم آبِ سرد بهتر باشه.. میخواستم بدونم نظر خودتون چیه؟

گفتم : ای بابا! شما چرا زحمت میکشید؟ گفتن: نه خواهش میکنم وظیفه ست به هر حال. گفتم: جسارتا حالا مگه من مُردم الان؟ گفتن: عه در جریان نیستید؟ بله ..‌ مُردید شما ...


پ.ن: خدا بیامرزتم... با این خوابام :))) نمیدونم گریه کنم یا بخندم براشون؟ :|


+ ولی مرگ بمون نزدیکه ها.. خیلی.. خیلی.. من از اون روزی که دیدم مردم زیر پست های مرحوم حسینِ سخای بیست و چند ساله کامنت میذارن : خدا بیامرزتت و این ها فهمیدم مرگ چقدر نزدیکه! چقدر تر حتی!

ولی برام کامنت های غیر کلیشه ای و بلند بذارید که اونجا بخونم حوصله م سر نره :)

پیشاپیش ممنون!

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
لا اله الّا انت
سبحانک
انّی کنت من الظالمین
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان