دو دو تا پنج تای خدا

شاید عجیب باشه ولی من واقعا به این نتیجه رسیدم وقتی یه کاری رو تو تایم نماز انجام میدم ، یعنی به خاطر اون کار از وقت مخصوص نماز استفاده میکنم کاملا یه کار بی نتیجه یا کم ثمر یا ابتری میشه!
مثلا همه درسایی که موقع نماز جماعت مدرسه مون خوندم تا برا امتحان زنگ بعد آماده بشم اصلا تو امتحان برام نتیجه بخش نبوده، یا کتابی که موقع نماز خوندم برام علم نافع نشده، از همه مهم تر و بدتر توی خرید ها! 
وقتی تو فروشگاه بودم و اذان شده و من به گشت و گذارم ادامه دادم که چیزی که میخوام رو پیدا کنم و خریدم اون جنس یا خیلی زود خراب شده، یا گم شده، یا براش یه اتفاقی افتاده که خیلی زود دیگه نتونستم ازش استفاده کنم..

بعد دیگه انقدر این قضیه برای من و مادر پررنگ شده که امروز وقتی بیرون بودیم و گفتم بریم فلان وسیله رو بخریم گفتن: دو دقیقه دیگه اذانه! بازم میری یچیزی میخری چهار روز دیگه خراب میشه..

قانون های عجیب و ناشناخته ای داره دنیا!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
لا اله الّا انت
سبحانک
انّی کنت من الظالمین
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان