گیاهِ اعتراض

من تازه متوجه شدم یه سری از معلم ها تحصن راه انداختن ! ولی هنوز نفهمیدم سرِ چی؟ و اونایی که افتادن زندان دلیلش چی بوده؟ 

من نهایتِ حرکت اعتراضیم تو مدرسه تا الان این بوده که روز جلسه شورای دبیران با شلوار لی برم مدرسه که بگم " معلم میتواند در مدرسه شلوار لی بپوشد!" و خب واقعا میخوام سر یه فرصت برم بپرسم دلیل ممنوعیت شلوار لی چیه؟ مگه لی چشه؟ بنظرم هم خیلی قشنگه، هم جنس بامزه ای داره، هم خوب تره دیگه.. من وقتی غیر لی میپوشم حس میکنم با خودم غریبه م! 

ولی باور کنید گیراشون خیلی الکیه! شما جلوی شخص اول مملکت هم برید با شلوار لی تدریس کنید نه تنها بهتون چیزی نمیگه ، بلکه تشویقتون هم میکنه.. ر.ک کتاب داستان سیستان اون بخشی که اون پسر عکاسه با تی شرت و فکر کنم شلوار لی میره جلوی آقا!


داشتم میگفتم : تحصن :)  ما دبیرستان بودیم سرِ گرم بودن کلاس و خرابی کولر تحصن کردیم، نشستیم تو سالن، معلممون اومد گفت بریم کلاس! گفتیم نمیایم! رفت پایین به ناظممون گفت! ناظممون خیلی عصبانی از تو راه پله ها شروع کرد سرمون داد زدن، نود درصد بچه ها با همون اولین داد فرار کردن تو کلاس و بقیه هم به دنبالشون .. :) ولی تحصن و کلا فاز اعتراض و مخالفت و انتقاد یه حس خیلی خوبی داره که در موافقت نیست :| چون معترضان در اکثر موارد جزو اقلیت هستن، پس بیشتر و بهتر تو چشم خواهند بود و مورد توجه قرار میگیرن! و یه عده زیادی دقیقا به خاطر همینه که هر جایی جزو مخالفان .. اصلا هم نمیدونن با چی مخالفن! ولی مخالفن! کلا مخالفن..

حالا اگه تحصنش خوب بود بگید ما هم تحصن کنیم :)

۱ نظر

الهی شکر

لحظه هایی که وسط این همه گیر و گرفتاری ، همه با هم میزنیم زیر خنده :)

همین که هنوز در و دیوار خونه با صدای خنده مون غریبه نشدن.. همه اینا ینی الهی شکر! بقیه شم چهارتا مشکلِ خوشگله که داریم دورهمی تحمل میکنیم دیگه ..

۰ نظر

من طاقت شنیدن حقیقتو دارم :|

وقتی یه عده آدم با یه صفت مشترک یدفه فالوم میکنن جدا برام سوال میاد که از کجا با پیج من آشنا شدن یدفه؟ و چرا انقدر ناگهانی همه با هم؟

۰ نظر

یک عرض خالصانه

چندتا ایده ی متن عاشقانه از اول پائیز اومد تو ذهنم، هی خواستم بنویسمش اینجا هی گفتم نه! شاید برداشتای خوبی نشه ازش!

الان اومدم بنویسمشون.. دیدم یادم نیستشون :(

میخواستم بگم قانونِ "از راه رفتن مورچه روی آسفالت و اینا .. " هنوز برای نوشته های من صدق میکنه. اصلا جدی حساب نکنیم هیچی رو.. همش کلمه پردازی های ذهنِ نویسنده ست! یه سوژه یافته و اینگونه پرداخته بهش.. همین دیگه..

پس من با خیال راحت عاشقانه هایی که به ذهنم رسید هرجایی مناسبش بود مینویسم بچه ها! ممنون :)

۰ نظر
لا اله الّا انت
سبحانک
انّی کنت من الظالمین
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان