می‌گفت و چه خوب می‌گفت :)

بهش گفتم : فکر کن اگه بچه دار نشیم چی؟

خیلی روال گفت: یه عالمه بچه تو دنیا هستن که دلشکن بخواد ما مامان باباشون بشیم.

گفتم: آخه اون جوری حس مادری به طور کامل اجابت نمیشه..

گفت: خب آدم اینجوری بتونه مادر خوبی باشه هنره :) بعدشم انقدر مادر هست که واقعا مادر نیست! صرفا بچه رو به دنیا آورده..


پ.ن: خدا کنه مامان بابای خوبی باشیم. به هر نحوی که خدا میخواد :) واقعا اون همه آن شرلی که تو پرورشگاه ها استعدادهاشون ندید گرفته میشه و بی مهر و محبت بزرگ می‌شن چه گناهی دارن؟

انقدر اینگونه والد گری رو دوست دارم که بنظرم جا داره حتی اگه خودمون هم تعداد قابل توجهی بچه داریم، چند تا هم از پرورشگاه بیاریم و مسئولیتشون رو قبول کنیم و دورهمی مهد کودک بزنیم ؛)

ان‌شاالله مامان خوبی بشین و بابای خوبی بشم ...
امیدوارم بچه ها قدر مامانشونو بدونن که از الان اینطور به فکرشونه و دغدغشونو داره 
با اوضاع این روزا (اصلا منظورم اقتصادی نیست) که بچه دار شدن سخته، نگرانی من هم هست که اگه بچه‌دار نشم چی!

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
لا اله الّا انت
سبحانک
انّی کنت من الظالمین
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان