از چیزهایی که لازم است قبل از مرگ تجربه کنیم.

یه دوستی دارم سال کنکور یه ازدواج کرد که بیشتر به تشویق خانواده ش بود و خب سال بعدش هم جدا شد. نه تو حرفاش، نه تو شبکه های اجتماعیش، نه پیامرسان هاش نه چشم هاش خبری از عشق نبود. 

امسال دوباره ازدواج کرد. هم قبل از ازدواج خودم کلی درباره اینکه "باید دوست داشته باشی طرفت رو" نصیحتم کرد، هم قبل ازدواج خودش یکمی ازم سوال پرسید.

و خب حالا من دوست داشتن رو میبینم از پشت چشماش میبینم، از بیو تلگرام و اینستاش و مطمئنم وقتی ببینمش در چشم هاش :)

زیاد اهل ابراز علاقه های مجازی نیستم، از دستم شاید در بره ولی اهلش نیستم، اما با دیدن شعرا و پروفایلای عاشقانه طوری که دوستم میذازه ذوق میکنم.

بنظر من هر قلبی سزاوار این هست که یک بار در عمرش دوست داشتنِ خالص و گرم و عمیق و خداپسندانه رو تجربه کنه.. و چشیدنش رو آرزو میکنم برای همه آدم هایی که دوستشون دارم.

چقدر خوبه عشق واقعی باشه:)
موفق باشید:)

چقدر بده عشق الکی باشه!



زنده باشین..

من که ندیدمشون ولی کلی ذوق کردم خداروشکر خداروشکر خوشبخت بشن 😍😍

عزیز دلم :)


ان شاء الله ..

ان‌شاءالله خوشبخت و عاقبت بخیر بشن و بشین... :)

سلامت باشین

ممنونم
ان شاء الله :)

+ همچنین

عشق عمیق خداپسندانه😍
خوب و خوش و سلامت باشه و باشی و همه باشن😍

ان شاء الله :)))

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
لا اله الّا انت
سبحانک
انّی کنت من الظالمین
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان