اگر به دستِ من افتد فراق را بکشم :|

همونقدر که دائما در کنار هم بودن زن و شوهر و به اصلاح "به هم چسبندگی" دائم و بی وقفه بده و ضرر داره، دوری زیاد هم بده. تا یه جایی دوری شوقِ وصال رو زیاد میکنه، اشتیاق آفرینه .. از یه جایی به بعد فرساینده، له کننده و کشنده ست. خیلی بده. بد . بد . بد. 


پ.ن: مشخصه چقدر له شدم یا بیشتر توضیح بدم؟ :)

پ.ن۲: خدا وصال و فراق تون رو پر برکت قرار بده . نمیدونم چجوری ولی ان شاء الله . باید یه چاره ای بیندیشم برا خودم. اینطوری فقط حالم بده. باید غمش رو تبدیل کنم به یه چیز خوب .. پیشنهادی، کمکی، نظری دارین بگین لطفا. ممنون :)


دو شهر جدا از هم هستین؟

آری ..

دعا
صلوات
خوندن چهل مرتبه سوره انشراح دلگرفتگی رو برطرف میکنه

خیلی خیلی ممنونم


+روزه هم دل آرومم کرده :)

غم و دلگرفتگی جوهرِ خودکار هایی که متن های بی‌نظیر خلق می‌کنند ...


از این توفیق تلخِ اجباری استفاده کن و بنویس

+ما بیشتر!

اجباریه ولی توفیق نیست :(


ان شاء الله ..

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
لا اله الّا انت
سبحانک
انّی کنت من الظالمین
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان