آجیل عزیز من

فندقِ مامان!

همیشه کتاب های کودکان استثنائی ام را که میخواندم بغض گلویم را می‌گرفت که تو اگر مریض باشی یا مریض به دنیا بیایی چطور و با کدام عشق و انگیزه و صبر و تحملی میتوانم بزرگت کنم؟

دیشب احساس کردم تو هر طوری که باشی من نمیتوانم عاشقت نباشم انگار! انگار که رسم خدا این است که مادر فرزندش را عاشقانه دوست بدارد، حتی اگر جز غم و اندوه برای من چیزی نداشته باشی :)

خدا کند سالم باشی اما . سالم و صالح ترین.. 

و مرا با صحت و سلامتت رشد بدهی نه برعکس!

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
لا اله الّا انت
سبحانک
انّی کنت من الظالمین
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان