پیِ کاری به تماشایِ جهان آمده ایم ! *

احساس میکنم ده قرنه که مسافرت نرفتم! از شهر خسته شدم واقعا خسته .. مسافرت یه نیازِ روحیه انگار ! و الان به قدری این نیاز روحیم پاسخ داده نشده که حاضرم چند روز بی آب و غذا ولم کنن تو صحراهای کالاهاری توسط کرکس ها خورده بشم .. 

ولی در حالِ سفر باشم :) 


* چقدر بد که نتونیم تماشا کنیم اصلا ..

منم میام صحراهای کالاهاری
از بچگی یکی از فانتزیام این بود توسط کرکس ها خورده بشم🤦
منم ببررررررر🙃🙃🙃
بیاااام؟! دی

آره! کوله پشتیتو بردار، خیلی نمیخواد وسیله بیاری.. در حد چیزایی که آدم سه روزِ آخر زندگیش نیاز داره! 

میام دنبالت بریم :)

آخ دقیقاااا
جانا سخن از زبان ما میگویی🙃🙃👌👌

شمام میای بریم توسط کرکس ها خورده بشیم ؟ 😅

کرکس خورونش از زبون من نبود 😂😅خیلی وقته سفر نرفتم و از شهر خشته شدمش از زبون من بود 😪

آقا اصلا حس درس خوندن نیست :((

پاشیم بریم یه وری !

من سه روز آخر عمرم کوله پشتی نمی‌خوام که
یدونه خودمو میارم برای تغذیه‌‌ی کرکس های محترم
کافی است گمانم 😌


باشه ولی تو راه یچیزی بخوریم چاق بشیم چله بشیم که کرکسا بیان طرفمون ! :))

#رد_داده_ایم_حوصله_شرح_قصه_نیست!

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
لا اله الّا انت
سبحانک
انّی کنت من الظالمین
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان