در هواداری ما بی‌خبران حیرانند!؟

و گفت:

تهش همین caring ه بچه ها.. همش بر میگرده به همین.. حتی رابطه ی بنده با خدا هم یه جور caring ه.. 

لبخند زدم از اینکه قبلا به این نتیجه رسیده بودم، و با خودم فکر کردم " نگاه دار سرِ رشته تا نگه دارد .. " و باز فکر کردم حتی اگه من هوای خدارو نداشته باشم بازم اون هوام رو داره.. به حسابِ اینکه اون خداست و من بنده.. ولی به نفع خودمه که من هواشو داشته باشم :)

ریشه تقوا «وقی» دیگه. نگه داشتن:)

خدایا ما را بدار :)

الهی آمین ! 

نه اون برعکسه! تو تقوا یعنی خودت رو حفظ کنی.
آقای عباسی یه مثال قشنگی می‌زد می‌گفت یه کارخونه معروف خودروسازی (مثلا فورد) اگه یه وقتی یه سری خط تولیدش دچار مشکل بشه میاد همه خودروهای اون سری رو جمع می‌کنه. چون اعتبارش خیلی بیش‌تر از این ضرر مالی می‌ارزه. حالا تقوا هم همینه. «حفظ (نگه داشتن) اعتبارت پیش خدا»

چقدر قشنگ بود مثالش!!! 

ایول!

ولی احتمالا بازم خدا باید مارو بداره که بتونیم تقوامون رو حفظ کنیم بنظرم..
الهی لاتکلنی الی نفسی طرفه عین ابدا .. 😢🙏

بلی بلی اون که مسلمه:))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
لا اله الّا انت
سبحانک
انّی کنت من الظالمین
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان