پیشاریکاوری ۲

من از یه جایی به بعد سعی کردم از مریض شدن هام لذت ببرم، از کوفتگی بدنم، از گیج رفتن سرم، از سوختن نوک دماغم، از تب و لرزم، از درد وحشتناک گلوم.. 

تصمیم گرفتم به همه چیزهایی که مردم به عنوان بدی و فلاکت و بدبختی ازش یاد میکنن یطور دیگه نگاه کنم و اگه بشه ازش لذت ببرم. 

دل کندن انقدر که فکر میکردم سخت نیست، یا شاید هنوز سخت نشده، دارم خودم رو بهش عادت میدم ، دارم هر روز و هر لحظه به خودم مشاوره میدم، دارم سعی میکنم تعلقم به تمام آدم های اطرافم رو تو دلم قطع کنم، دارم سعی میکنم از نبودشون اذیت نشم! سعی میکنم اگه تلگرام رو باز کردم و هیچ پیامی نبود لبخند بزنم، دارم سعی میکنم حتی از صمیمی ترین دوستام توقعِ بودن نداشته باشم، اگه بودن خوشحال بشم اما اگه نبودن از تنهاییم لذت ببرم، امروز تنهایی رفتم سینما‌.. قبلا هم رفته بودم! اما این بار واقعا بهم خوش هم گذشت.. و احساس میکنم لذتی که در این " بی دیگران بودن در عینِ با دیگران بودن" هست خیلی شیرینه.‌. خیلی! یه حالت درونی جالب!

انقدر هم کار راحت و باحالی نیست ها.. گفته بودم که مثل بریدن بند ناف جنین نیست، تدریجیه و درد داره.. مثلا زیاد بغض میکنم و زیر چشمام سیاه شده و صورتم لاغر.. یه وقتایی احساس میکنم قلبم رو گرفتن تو دستشون و دارن مچاله ش میکنن .. بعضی وقتا نفس کشیدن برام سخت میشه.. ولی دارم سعی میکنم همه اینها رو هم دوست داشته باشم.. دوست داشته باشم و باهاش قد بکشم..

کاش منشاء خیر باشه رفتن و اومدن و دل بستن و دل کندن آدم ها ..

چه نگاه فوق العاده ای

بی توقعی واقعا تغییر جدی در زندگی ایجاد میکنه و خیلی خوبه

اما اگر قطع تعلق از آدما همراه با پیوست شدید به خدا نشه آدم خیلی اذیت میشه
بزار من تورو ببینمت اونوقت آتیشت میزنم که دیگه نه حس تنهایی کنی ،نه بغض و نه با تنهایی خو بگیری و نه زیر چشات گود بیفته و نه هییییچ چیز دیگه 😒😒😒
#من_هیچ
#من_نگاه
#من_چغندر
#من_شلغمممممممم

یا امام زماااان (عج) :)))))

ای وایِ من!!!
چرا همتون اینجارو میخونین؟ چرا واقعا؟
چرا انقدر بی سروصدا میخونین و یدفه لو میدین خوندین؟ :/
آقا :(
من خطا کردم. دیگه تکرار نمیشه :( بذار زنده بمونم!

#دور_از_جوووون!

یه چی بنویسید این متنه حداقل بالای صفحه نباشه!

واقعا متن خوبیه!

زیادی باش بدین.

+ داشتم مینوشتم! :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
لا اله الّا انت
سبحانک
انّی کنت من الظالمین
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان