آخورِ یلدا

من هیچ جوره تو کتم نمیره که اگه عروس شدم، به خاطرِ من و به اسمِ من شب یلدا کلی میوه و آجیل و شیرینی بیارن خونمون .. که مثلا میوه هاشم میوه آرایی شده باشه، چهار روز دیگه خراب بشه .. 

اگه به خاطرِ منه که واقعا به من خوش نمیگذره با این کار! ناراحتم میشم.. 
ببینید اصلا بحث دین و مذهبش نیست، آدم مگه میتونه ببینه که چندین کیلومتر اونطرف تر از خونشون یه عده تو کپر و حلب دارن تو سوز سرما شب یلداشون رو صبح میکنن، بعد با شادی و خوشحالی از سفره ی شب یلداش عکس بگیره و پخش کنه و خوشحال باشه؟
 
خدایا! ما رو انسان بخواه .. نه جانداری که سرش فقط در آخورِ زندگی و خوش گذروندنِ خودشه و کمکمون کن به انسانیت جامه عمل بپوشونیم! 
خدایا! امیدوارم بر ملت ما خشم نگیری از این اسراف و بریز و بپاشی که هر سال به بهانه نوعروسان و نو دامادانش به راه میفته ! آمین!
احسنت!
حیف من داداش ندارم :دی


:)))

لطف دارین! 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
لا اله الّا انت
سبحانک
انّی کنت من الظالمین
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان