باور کن!

خدایا!

بعضی وقتا از خودم میپرسم نکنه تو انقدر منو کوچیک دیدی که پیش خودت گفتی آرزوهای من تو مال و منال و خوشی های دنیا خلاصه شده؟ نکنه با خودت گفته باشی آرزوهای این بنده م در حد و اندازه ی اسکناس های دنیاست؟ در حد و اندازه ی متراژ خونه، مبل، مدلِ ماشین؟ خدایا! نکنه وقتی از کوچیکی اتاقم باهات درد دل کردم فکر کردی که من دلم به این چیزا خوشه؟ نکنه نهایت آمال و آرزوی من رو این قدری دیدی؟

خدایا .. من شاید یه وقتایی غر زده باشم، ولی قطعا منظورم این نبوده.. منظورم این نبوده.. منظورم این نبوده! اگه میخوای بهت نشون میدم.. اثبات!

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
لا اله الّا انت
سبحانک
انّی کنت من الظالمین
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان