نیمه ی پنهان ماه! :|

من نمیدونم خدا رو زمینش چنتا پسر یا دختر خوب آفریده، قطعا زیادن.. خیلی زیاد .. فقط احساس میکنم همه ی اینها رو بر اساس قانون زوجیت خلق کرده! 

فرقی نداره زوجِ شما کجای دنیا باشه، اصن یه سیاره ی دیگه باشه، دین و زبانش چی باشه، یا اصلا همسایه تون باشه و از همه نظر مشابهتون.. مهم اینه که قانون خلقت اون رو یه طوری در مسیر زندگیتون قرار میده! 

ببینید مثلا خدا مادر مسیحی امام عصر (عج) رو از امپراطوری روم شرقی با چه لطایف الحیلی میاره تاااااا  سامرا ! ..

خیلی عجیب نیست؟ حالا میشه گفت: مگه سامرا دخترِ خوب نداشته؟ مگه روم شرقی پسر خوب نداشته؟ :|


پ.ن: البته فعلا در حد یه فرضیه ست تو ذهنم، نه قانون.. نمیدونم قابل تعمیم به همه انسان ها هست یا نه؟ ولی یه همچین چیزی وجود داره! حسش میکنم!


مثلا مادر امام زمان(ع) که از اون ور دنیا از تو کاخ قیصر ... همه ی عوامل دست به دست هم دادن که برسن خدمت امام حسن عسکری (علیه السلام) :)))

.
.
.

خط اول دوم رو خوندم اومد توذهنم که بگمش😑 .. به من چه که خودتون در ادامه نوشته بودین!؟! میخواستین ننویسید!! مشکل شماست! به من چه!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
لا اله الّا انت
سبحانک
انّی کنت من الظالمین
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان