یک پیام جدید دارید

مامانبزرگم تازه به اس ام اس زدن وارد شدن، هی به ما و بچه هاشون پیامک میدن حالمونو میپرسن و .. 

امروز خیلی جدی میگفتن: چقدر دلم برا امام حسین (ع) میسوزه!

گفتم : چرا؟

گفتن: آخه اگه اون موقع گوشی و پیامک و اینا بود امام حسین (ع) میتونست به این و اون پیامک بزنه برا خودش یار جمع کنه . خیلی چیز خوبیه این پیامک !


به نیت صد مرتبه: وای وای وای ! :|||||| :)))))

خداوندا! :))) این شادیا رو از دل من نگیر! 


ولی خارج از شوخی! من میگم پیامک که هیچی! اگه تلگرام و اینستاگرام هم بود، مردم ظهر عاشورا مینشستن از پیج یزید و معاویه "لایو واقعه کربلا" رو مشاهده میکردن .. و هیچ کس به استوری "هل من ناصر ینصرنی؟" امام ریپلی نمیزد :(

ولی بعدش پیج و کانال و توییتر حضرت زینب (س) غوغا میکرد.. نه؟



پ.ن: امروز رفتم خونشون یه شیشه قارقروت آوردن گذاشتن جلوم .. گفتن وقتی میخواستم بخرمش خانومه پرسید: حاج خانوم این همه قارقروت ترش رو چطور میخوای بخوری؟ گفتم : برا نوه م میخرم.. هر وقت میاد اینجا میگه مامانجون قارقروت نداری؟ .. به یاد تو خریدمش!


خب من فداتون نشم فدای کی بشم پس؟ :))


بالاخره روزی می رسه که ماجرا برعکس بشه
می رسه...


اللهم عجل لولیک الفرج

یک نفر مانده از این قوم که بر میگردد..

چقدر مامان بزرگتون مامان بزرگن :)))

حقیقتا :)


خدا مادرِ مادرتون رو اگر هستن حفظ کنه .. و مادر بزرگ مرحومتون رو مورد رحمت و مغفرت قرار بده..

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
لا اله الّا انت
سبحانک
انّی کنت من الظالمین
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان