خدایا به ما "سنگین رنگینی" بیاموز

عبارت "دختره ی هول" حتما منم که از دیدن مهربونی آدما نمیتونم ذوقم رو پنهان کنم و بهشون میگم واااااای شما چقدرررر خوب و مهربون و صمیمی و دوست داشتنی هستید .. :) :|

ولی هول نیستم . فقط مهربونی منو به وجد میاره!

خدایا خودت آبروی منو حفظ کن. ببخشید. مرسی. 

منم منم منم:))
البته الان محتاط‌تر شدم نسبت به آدما چون گاهی وقتا گذر زمان، نظر آدم رو صدوهفتاد هشتاد درجه عوض می‌کنه:/

خداروشکر تنها نیستم !


من زخم خورده ی این گذر زمان هم هستم البته!

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
لا اله الّا انت
سبحانک
انّی کنت من الظالمین
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان