قرارهایی برای بهتر شدن: آذر

خب امروز سوم آذره و ببینید کی اینجاست :) 

خانوم میم که الان تو تاکسی نشسته و کلاس دانشگاهش شروع شده و اتاقش رو هم شبیه بازارچه ننه عباس ول کرده اومده ! در صورتی که قرار آبان " و نظم امرکم " در زمینه اتاق و رسیدن به موقع قرارها بود! 

البته ناگفته نماند که خانوم میم از نظم اتاق و رسیدن هاش تقریبا راضی بود و به خودش به ترتیب نمره ۱۷ و ۱۶ میده! امروزم خیلی سحرخیزانه بعد از نماز بیدار بود و پست جدید گذاشت ولی دوباره خوابش برد.. فوقع ما وقع!


خب حالا برای آذر ماه ؛

 اول اینکه "تثییت" قبلی ها! اون هم به این صورت که دیگه حق ندارم با تاکسی برم دانشگاه ، باید با اتوبوس برم که یاد بگیرم زودتر بیدار بشم و راه بیفتم! این از این.

و به عنوان هدف هم اینکه : تا آخر این ماه هر امانتی از دیگران دستمه بهشون برگردونم، و اگه بدهی ای دارم برم صافش کنم ! که واقعا هیچ بدهی یادم نمیاد، فلذا بپرسم از بچه ها که اگه بدهی ای چیزی دارم صاف کنم بره!

و اینکه بدهی آلبومی هم دارم! فک کنم آلبوم آخر چاوشی و شجریان رو خیلی تو تلگرام برام فرستادن و گوش کردم ولی خب میدونم که جایز نیست و نبوده! و باید برم آلبوماش رو بخرم یا پولش رو اینترنتی بدم. 

حیفه آدم به خاطر چهارتا قطعه موسیقی اون دنیا کارش لنگ بمونه.. و اصلا زور داره :| 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
لا اله الّا انت
سبحانک
انّی کنت من الظالمین
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان