ژن خوب دندان

میگه حالم خوب نیست خانوم! سرم درد میکنه! 
میگم چرا؟ میگه چون دارم یه دندون جدید در میارم! میگم دندون عقل ینی؟ خیلی زوده که ! میگه نمیدونم اسمش چیه .. بابام میگه آخرین دندونمه! شما ببینید چیزی در نیومده؟
[ و دهانش را تا ته حلق میگشاید! ]

واقعا بچه ها یه کاری میکنن آدم جا میخوره اول! بعد میخنده از این همه هنجار بلد نبودناشون.. بعد میگه آره بابا اصن خوشبحال اینا انقدر راحت زندگی میکنن.. 
ولی خب دندون عقلش در نیومده بود هنوز .. جالبیش این بود که همه دندوناش سالم بود! بدون حتی یک دونه پر شدگی! 

من نمیدونم چرا انقدر اصرار دارم به ثبت اتفاقات جالب مدرسه.. حتی خیلی کوچیکاش و بی مزه هاش! احساس میکنم یه روز برا تک تک چیزایی که ننوشتم حسرت میخورم، از یه طرفی هم میگم خب شاید لازم نباشه انقدر وقت بذارم برای نوشتن هر چیز!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
لا اله الّا انت
سبحانک
انّی کنت من الظالمین
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان