حوصله ندارم به عنوان فکر کنم

روز/ داخلی/ دانشگاه : موسم حضور و غیاب


+ استاد اسم بنده رو نخوندین!

_ خانومِ میم مگه نیستید؟

+ بله بله..

_ خب شما که حضورتون اظهر من الشمس ه !


پ.ن: اولا که بقول بچه ها اظهر من الشمس کی بودی تو؟ 

ثانیا تو کلاسایی که مشارکت میکنم تو بحثا استادا دیگه شماره دانشجوییمم حفظ میکنن فک کنم :/ ولی واقعا همینه ! یعنی معلما و استادا هم اسم بچه های مشارکت کن رو زود یاد میگیرن ، هم یجور دیگه دوسشون دارن انگار! مشارکت خیلی مهمه.. خیلی.. برا استاد و معلم مخصوصا! ینی انقدر کلاس های متکلم الوحده جون معلم رو میگیره و براش ضد حاله، کلاس شلوغ و پر سر و صدا نیست! 

و منم اینطوریم که هر وقت بخوام حالِ استادی رو بگیرم سر کلاسش ساکت میشینم و در جواب سوالاییش که جوابشو میدونمم سکوت اختیار میکنم! به این کار میگن سوء استفاده از چیزهایی که از تدریس یاد گرفتیم :)


+ البته اینو قبل تدریسم  میدونستم .. الان به مرحله ایمان قلبی رسیده!

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
لا اله الّا انت
سبحانک
انّی کنت من الظالمین
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان