خود خدا دیشب بهم تو یه دیدار خصوصی گفتن! :|

جالبیش اینه که هر کی به من میرسه معتقده که : من طبق نذری که با فلان امام داشتم یا قراری که با فلان معصوم گذاشتم، یا راهکاری که فلان استاد اخلاق یادم دادن و اجرایی کردم، بعدش اسم شما یطوری به گوشمون رسید! فلذا شما همون خودشید که باید باشید!  :/

 امام های عزیزم، امام های قشنگم ، چرا با هم هماهنگ نیستید؟ :( البته که فکر میکنم شما هماهنگید و اینا جو گیر شدن یا دارن جو میدن! کم کم ادعای وحی شدن و اینام میکنن دیگه!

ولی دیگه علاوه بر ناراحتی که طبیعیه داره بهم بر هم میخوره :///


پ.ن: خدایا ببخشید دارم بستگان و وابستگانتون رو دونه دونه تار و مار میکنما :) ولی امتحان قشنگی نیست ..‌میشه بسه؟ :(

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
لا اله الّا انت
سبحانک
انّی کنت من الظالمین
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان