آرزوهای نجیب

نوشته:

کاش فقط به من این فرصت داده میشد که آرزوهایی که برات دارم رو عملی کنم و برم. 


جالبه ها! :) دوست داشتن به فرمِ مردونه! جالبه.. اینکه مرد دوست داره برآورده کننده آرزوها باشه و زن دوست داره آرزوهاش برآورده بشه! چه تفاوتِ هوشمندانه ای در نظام خلقت برقراره!

این کانال رو چند روزه کشف کردم و دارم میخونمش و نگاهش به دوست داشتن و چیزایی که برا محبوبش مینویسه برام جالبه! تا حالا اینطوری به قضیه نگاه نکرده بودم!

اینم چون خیلی خوب بود بذارم اینجا:

ندیدنت، در ظاهر یه فعل منفی به معنای انجام ندادن یه کاره، اما در باطن یه کاره واقعا. یه کار طاقت‌فرسا.


thethirdhandwriting@


بریم بش بگیم حاجی اینارو اگه کتاب نمیکنی بذار ما تو کتابمون ازش بهره بگیریم حیفه کنج این کانال فراموش بشه!

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
لا اله الّا انت
سبحانک
انّی کنت من الظالمین
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان