فقط یه ذره!

[ بهشون گفتم میخوام شیرینی معلمیم رو بدم ، هر وقت حقوق گرفتم.. الان تو گروه دارن شیرینی هایی که میخوان رو با ذکرِ نام رستوران و کافه تعیین میکنن!  ]

+ بچه ها معلمِ راهنمایی شدم، جراح مغز و اعصاب نشدم که! :| :))
_ میخواستی بشی! به ما چه؟ 

وی در ادامه افزود: شاید به خاطر همین اخلاقاته :))


پ.ن: ولی شیرینی معلمی دادن حس خوبیه ! کلا شیرینی دادن حس خوبیه.. شاید یه ذره جبران لطف خدا.. 
سهم من یادت نره :)

ایمیلش میکنم براتون :))

من یه راه حل بهتر بلدم شماره کارت می دم بی زحمت مبلغ واریز کنید من می خرم :)

 وای :))))


خوبه ها
ولی من یه راه حل بهتر سراغ دارم بعدا میگم!

من به کیک یزدی قانع هستم:)
چه بلاگر قانعی هستم من اصن:/
مبارک باشه معلمی،فقط خواهشا از اون معلما باش که میخوان درس زندگی بدن،نه درس مدرسه ای بدن:) امیدوارم منظورم رو گرفته باشین

خداحفظتون کنه.. قناعتتون روز افزون!



زنده باشید .. ممنونم!
امیدوارم که دقیقا از همین معلم ها باشم..

باشه منتظرم پس :)

 :) 


دورم نزن فقط خواهشا :)

یا خودِ خدا :))))


+ حقوق که گرفتم شیرینی میخرم میبرم یه خیریه یا خانه سالمندان یا یه جای این مدلی ، به نیتِ شیرینی شما هم!  برنامه م همین بود، شمام قبول کنید همین رو.. دل ملتی شاد میشه.

باشه قبول :)


ممنونم ☺

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
لا اله الّا انت
سبحانک
انّی کنت من الظالمین
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان