سم دیس بر وزن ساندیس :)

انجمن اسلامی مناظره گذاشته برای اف ای تی اف، دارم آبمیوه ی برنامه رو میخورم اومده میگه بابا نخور اینا رو ! تو بدنت سم میشه! :| :))

میگم بابا! پول دانشگاهه! میگه به هر حال بودجه انجمن اسلامی ایناست! تاثیر داره :)))

بش نگفتم تازه دیشبم داشتم "ای ساربان" نامجو رو گوش میدادم؛ دیگه از دست رفتم تمااااام ! 


ولی جدی جدی نامجو گوش میدم اضطراب میگیرم :/ حس پشت کردن به آرمان های امام رو دارم! :))) نامجو گوش نمیدم زیاد، کلا زیاد چیزی گوش نمیدم! ولی نامجو بعضی آهنگاش خوبه! بعضی رد دادگی هاشم صرفا چون رد دادگیه خوبه!

حالا سوالم اینه که اعتقادات یه نفر چقدر باید روی استفاده ما از اثرهای هنریش اثر بذاره؟ چه تو زمینه موسیقی، چه داستان، چه شعر، چه فیلم ، چه هر چی!

من خیلی وقتا دلم خواسته دوباره نامجو گوش بدم ولی عذاب وجدان میگیرم:))))

گوش هم دریچه روحه به هر حال، مث چشم...

و به نظرم در بلند مدت خیلی اثرها ممکنه بذاره رو آدم..

خوب میکنید گوش نمیدید ینی! :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
لا اله الّا انت
سبحانک
انّی کنت من الظالمین
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان