فان میِّت :)

چون شب جمعه ست .. یه یادی از "رفتن" کنیم!

میتونید به عنوان خیرات از این فان کیک های درنا پخش کنید برام که شبیه کوالاست! با شیر کاکائو عم باشه که چه بهتر...

البته اگه همینطوری وسط قبرستون اینا رو پخش کنید فکر میکنن از شدت غم خل شدین! ولی ببرید یتیم خونه ها مثلا! ببرید مدرسه ابتدایی، مهد کودکا ..  :)))


ایده هایی که من برای خیرات پیشنهاد میدم فک کنم گاهی انقدر دل شاد کنه که بعضی وقتا فکر میکنم اگه بمیرم احتمالا انسان مفیدتری در هستی خواهم بود! ولی واقعا .. یطوری زندگی کنیم که بعد از مرگ، هم برای دنیا قشنگیاشو داشته باشیم هم برای آخرت! خدا رفتگان همه ی مومنین و مومنات رو بیامرزه و.. فکر کنم یه صلوات حداقل خوبی ای هست که میتونیم در حقشون کنیم! 


پ.ن: به نظرم باید یه بار موضوع انشاء بگم به بچه ها با این مضمون که دوست دارید بعد از مرگتون براتون چکار کنن! یا بگم وصیت نامه بنویسن؟ :) بنظر من که از جذاب ترین چیزاییه که میشه نوشت! ببینم ظرفیتش رو دارن یا نه! میره در بخش انشاهای آخر سال! دمِ عید البته..


+ از اتاق فرمان اشاره میکنن فردا بزرگداشت حافظه، به همین بهانه فال بگیریم تو خونه هامون یا برا رفقامون! نذاریم فراموش بشه.. هر چند حافظ خیلی وقتا بامون لج میفته چرت و پرت میاد فالامون ولی دلیل نمیشه بذاریم فراموش بشن که!

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
لا اله الّا انت
سبحانک
انّی کنت من الظالمین
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان