اینجا چراغی روشنه!

دیگه کم کم داره حس بیماری بهم دست میده از اینکه انقدر به آینده ایران و جهان امیدوارم و به نظرم درست میشه همه چی :) :| 

○ ما روزای سخت تری رو گذروندیم...

● منکر شرایط سخت و فجایع نیستم! دارم میبینم! ولی به شدت فکر میکنم یه بخش بزرگی از این سیاه نمایی و حال بد رو خودمون داریم به خودمون تلقین میکنیم! یا رسانه ها بهمون تزریق میکنن!

○ یه نظریه هست که اصلا نمیدونم از کیه! و اصلا نمیدونم دارم درست میگم یا نه! ولی میگه از دل بدترین شرایط بهترین اتفاق ها میفتن! من هر چی شرایط سخت تر میشه یه حس مثبتی بیشتر دلم رو میگیره ! 

● مادرم از سال ۸۸ هر وقت شرایط سخت میشه یا یه اتفاقات ناجوری میفته میگن که: مثل یه اَلَک میمونه که هر سال داره سوراخ هاش کوچیک تر از قبل میشه! هر چی به ظهور نزدیک تر میشیم آدم ها از صافی های دقیق تری عبور داده میشن که دیگه هیچ ناخالصی ای بینشون نمونه.. ته ته ش خوبا راه پیدا میکنن به دم و دستگاه امام زمان (عج) و مرز بین حق و باطل مشخص میشه! بعدم یه آهی میکشن میگن: خدا کنه ما جزو ناخالصی ها نباشیم!

○ زمان نشان بدهد دوست کیست، دشمن کیست :) خدا بمون چشم و دل با بصیرت بده!

● واضح و مبرهنه که باید کار کنیم! خیلی جدی! رو قطعه پازل های خودمون!

○خدا نکنه ما جزو ناخالصی ها باشیم!

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
لا اله الّا انت
سبحانک
انّی کنت من الظالمین
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان