همچنان آرزوی آنکه تو می آیی هست


تو بایدی و یقینی

نه احتمالی و شاید

تو سرنوشتِ زمینی

که اتفاق می افتد...



+ یه روز خوب میاد.. میاد.. و در این شکی نیست..‌هیچ شکی نیست! حتی اگه ما نباشیم! و این تنها قطعیتیه که انقدرررر برای من ایده آل و خوشحال کننده ست :)

ولی کاش تا جوونیم بیاید! به قول شاعر: روزی می آیی! کاش این در را که کوبیدی/ در من توانِ از زمین برخاستن باشد! 

اگر چه حتی بعدِ صد سال اگر بر سر قبرم گذری، من کفن پاره کنم زندگی از سر گیرم!

ولی کاش زود تر بیاید!

راستی! "چه قدر سخت است حالِ عاشقی که نمی‌داند.. " چه قدر سخت است! 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
لا اله الّا انت
سبحانک
انّی کنت من الظالمین
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان