سرخوشِ کوچکِ سردرگم

لطف کردن و برنامه هفتگی و آئین نامه مدرسه رو گذاشتن در گروه دبیران ( کی باورش میشد یه روز تو گروه دبیران عضو بشم؟)  :)

الان دیدم برام یه زنگ جدید تدارک دیدن به نامِ کافه کتاب :| زنگِ کافه کتاب آخه؟

خب من خودم همچین برنامه ای رو در نگارشم گذاشته بودم! انصافا چیه این لوس بازیا؟ من هم سنِ اینا بودم سر کلاس ها تو جامیزی کتاب و رمان میذاشتم یواشکی میخوندم! بنظرم کتاب خوانی باید انتخاب خودشون باشه که ازش لذت ببرن.. نه یه زنگ اجباری.. 

بازم امیدوارم کلی کارای جذاب و خفن بتونیم انجام بدیم! تازه درسمون نمره و امتحان هم نداره و قشنگ دستم بازه! میخوایم سرانه مطالعه کشور رو با زنگ کافه کتابمون جا به جا کنیم اصلا!  :) :) :)

چقدر ممنون میشم اگه کتاب های خوب مناسب نوجوانی رو که خوندید معرفی کنید!


در صحبت های آخرم با خانوم مدیر متوجه این نکته شدم که تو این مدرسه همه ی دبیر ها بچه هارو به اسم کوچیک صدا میزنن! مجددا چقدر لوس ! من اینو قرار بود به عنوان ویژگی منحصر به فرد خودم سر کلاس اجرا کنم :| الان اگر بخوام منحصر به فرد باشم باید فامیلی هاشونو بگم :/

از این دو نکته نتیجه میگیریم : اف بر مدرسه ای که نقشه های معلمانش را نقش بر آب میکند!


پ.ن: طرح درس های هشتم و نهم مونده و هفتم هم هنوز کامل نیست ! :) واقعا برا من که در همه چیز دقیقه نودی هستم خیلی سخته که تا آخر هفته طرح درس هام رو بخوام تحویل بدم :| تازه اینکه برنامه کافه کتاب هم اضافه شده و قسمت های کتابخوانی باید از زنگ نگارش حذف شه و به جاش چیزای جدید اضافه بشه رو هم لحاظ کنید.. بعد جالبه که انقدر سرخوش دارم مینویسم ! ولی خب ان الله مع السرخوشین.. یعنی امیدوارم! 


+ برای مشروط نشدنم در ترم جدید هم دعا بفرمایید !

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
لا اله الّا انت
سبحانک
انّی کنت من الظالمین
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان