پشت صحنه های معلمی

آقای آموزش و پرورش!

اگه خیال کردی من الان میرم تو کلاس و طبق کتابای مسخره شما با بچه هام از نوشتن صحبت میکنم باید بگم که .. سخت در اشتباهی!


واقعا چیه این کتاباتون آخه؟ :|


+ اینطور که من تا الان دیدم "نوشته" رو یه چیز خیلی خشک و رسمی و قالب مند تعریف کردن! یعنی ما یه قالبی داریم با فرم ( مقدمه + تنه + نتیجه) . همه ی کلمه هامون رو هم باید بریزیم تو این قالب تا تبدیل به متن بشه مگر نه نمیشه ! دیگه تو نوشتن هم میخوان ریشه خلاقیت بچه ها رو خشک کنن! :/ درسی که بنظرم مهمترین و باحال ترین درس ممکن برای رشد خلاقیت و تمرین ساختار شکنیه.. نه خب! مومن در هیچ چهارچوبی نمی‌گنجد! شاگردانش هم ..


ولی اینکه راه جدید اختراع کنیم که هم مطالب کتاب رو پوشش بده، هم موجب رشد و خلاقیت و قس علی هذا بشه یکم سخت و زمان بره..


پ.ن: ولی طرح درس نویسیِ دفتر پسند ، عمیقا کار چرت و زمان بریه.. 

واقعا احساس میکنم کلاس انقدر محیط قابل پیش بینی ای نیست که ما به همه اهداف آموزشی ایده آل‌مون برسیم.. چه بسا با خرد جمعی بچه ها به این نتیجه برسیم که نتیجه آورده شده تو کتاب اشتباهه! باید بشینیم طرحی نو در اندازیم..

خلاصه که خدا به من و کلاسم رحم کنه و ان شاء الله اخراج نشم صلوات :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
لا اله الّا انت
سبحانک
انّی کنت من الظالمین
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان