سایه تون از سرمون کم بشه زودتر ..

پرزیدنت داره میگه : به احزاب پیشنهاد میکنم دو سال به خودشون مرخصی بدن! والا مام تابستونا میریم استراحت.. استراحت چیز خوبیه.. دو سال استراحت کنید اشکالی نداره!

اولا اینکه نمکدون! :)

دوم هم اینکه احزاب خودِ ماییم! خود این مردمن که هر چقدرم اختلاف نظر داشته باشن بازم هم دل و پشتیبان همن! خود این احزابن که بدون در نظر گرفتن فاز سیاسی منطقه نیروهای جهادی و خیریه هاشون با تمام وجود دارن کار میکنن تو جاهایی مثل کرمانشاه، اهواز، سیستان و بلوچستان و مشهد و هر جایی که از کم لطفی شما ویرونه مونده..

پیشنهاد میکنم شما و وزیر_ وزرای گرامیتون تشریف ببرید استراحت!


فرمودید : دشمن از وحدت ما میترسه.. بر طبل تفرقه نکوبیم!

بله .. همین هم هست! ولی بذارید براتون بگم این نا عدالتی شماست که باعث تفرقه و از هم پاشیدگی میشه.. میدونستید داعش داره از وضعیت بد بعضی مناطق سوء استفاده میکنه و با پشتیبانی مالی و شستشوی فکری یه سری مستضعف عضو میگیرن برا خودشون؟ میدونستید ما جایی اسکان داشتیم که توی همون شهر سی تا خانوار داعشی زندگی میکردن؟ میدونستید؟ میدونستید و باز هم با نیش باز رو به روی مردم از این نطق ها میکنید؟ چطور خوابتون میبره؟ 

خلاصه اینکه تفرقه افکن هم خودتونید.. نه مردم .. نه احزاب.. هر چقدر هم که روش و منش‌شون اشتباه باشه! ما بر هر طبلی هم بکوبیم حالیمون میشه که تو این وضعیت جای بر طبل شادانه کوبیدن نیست!


متنفرم ازتون! و برای خودم متاسفم که نتونستم مانع رای آوردنتون بشم!

و میخواستم اینا رو یه جایی بنویسم که یادم نره..


پ.ن: مشخصا تحلیل نیست و یه تخیله خشم سیاسیه و کاملا احساسی ، تحلیل نباید اینطور باشه..


ولی کلا سیاسی هم بنویسید هر از گاهی .. جوابه !
گرچه نباس بزارید مانع معلم نوشته ها و دعا نوشته هاتون شه

باید نوشت


احساس میکنم اگه سیاسی ننویسم میگن از اون دسته انسانهایی بوده که آسه میومده و میرفته که گربه شاخش نزنه .. هرگونه بی تفاوتی قشنگ نیست کلا! نوشتاری.. گفتاری.. رفتاری..

ایشالا..

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
لا اله الّا انت
سبحانک
انّی کنت من الظالمین
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان