سخت است فراقِ تو برایِ همه ما

امسال وقت دعا چند نفر رو خیلی خیلی مفصل و سفارشی دعا کردم بعد گفتم همه مومنین و مومنات و اینا .. بعد رسیدم به خودم! هی خواستم بگم خدایا فلان قضیه و بهمان مورد و این و اون و اون یکی و اینطوری و اونطوری! دیدم زشته دیگه! رو کردم به گنبد گفتم: ما بد سلیقه ایم، تو حاجاتِ ما بخواه / ورنه گدا مطالبه آب و نان کند!
امیدوارم کلی حاجات خفن برامون خواسته باشن از خدا که به فکر خودمونم نمیرسه!

پ.ن: دلم نرگس میخواد.. نرگس و بارون و هوای خنک...
حقیقتش نرگس تنها گلیه که تا حالا حاضر شدم براش پول خرج کنم :)

+ هر سال میگم خب! سال دیگه دعا با صدای خود حضرت (عج) ان شاء الله.. و باز سالِ بعد ..
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
لا اله الّا انت
سبحانک
انّی کنت من الظالمین
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان