گنجشک لالا

"حمله خواب" یه اختلال جالبیه که مثلا آدمه داره وسط خیابون راه میره یا غذا میخوره بعد به طرز کاملا غیر اختیاری در همون حال عمیقا خوابش میبره تااا بیدار بشه..
بعد تو کتابای دفاع مقدسی خوندم که بعضی فرمانده ها انقدر نمیخوابیدن و فعالیت میکردن که یدفه وسط حرف زدن با بیسیم یا حتی راه رفتن تو گردان خوابشون میبرده :) نمیدونم این همون حمله خوابه یا یه اتفاق دیگه اما خیلی جالبن هر دو یا هر یک!
و من سه روزه دارم دعا میکنم یه همچین حمله ای بهم دست بده که هفت هشت ساعت یک بند بتونم بخوابم و هیچ صدایی هم نتونه بیدارم کنه.. لکن انگار وصلم کرده باشن به یه پاوربانکِ بی انتها شارژ تموم نمیکنم :| فقط کاش سیستم ضد خمیازه م روم نصب میکردن خیلی ضایه ست اینطوری :)

پ.ن: شبیه خانوم شین شدم وقتی داشت کتاب رنج مقدسش رو مینوشت.. روزی دو سه ساعت بیشتر خواب نداشت.. بعد شده بود پوست روی استخون.. زیر چشماش هم به عمق ۷۴۲۸ متر گود افتاده بود ولی یه جور دیگه دوست داشتنی شده بود! نمیخوام بگم نورانی شده بود مثلا! ولی قشنگ معلوم بود برای کار خدا بیداری کشیده.. خدایا بیداری و خواب ما رو در راه خودِ خودِ خودت قرار بده.. با تشکر.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
لا اله الّا انت
سبحانک
انّی کنت من الظالمین
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان